Home Now

Idag kom jag hem från kära Gotland !



Det har varit så himla mysigt och jag älskar Gotland ! Jag hade glömt hur fint det är :O
På torsdagen kom vi fram nån gång mitt på dagen och startade med en fika i vår lägenhet, senare åkte vi in till stan och jag, Sandra, Fia och Lisa gick till Glass Magasinet och velde bland 150 sorters glass :D
Sen gick vi till Mamma och Görans hotell och hela sällskapet tog en "drink"... Jag och sandra beställde cider men kyparen som inte lyssnade trodde vi beställde sprite som alla andra BARN !!! :@
Sen gick vi till en italiensk restaurang och jag och Lisa åt godaste pizzan nogonsin :D Chevré, honung, mozzarella och parmaskinka :O :D Så jävla god ! Jag åt upp hela :P Vilket jag typ aldrig någonsin gjort förut, hehe.
Senare tog vi en taxi hem till lägenheten och alla 4 somnade på 2 sek..



Fredag morgon när jag vaknade, regnade det jättemycket.. Alla andra sov så jag satte mig och pluggade. När dom andra hade vaknat kollade vi på 3 filmer. Sen gjorde vi oss i ordning inför bröllopet.

Kvart i 5 kom en taxi och hämtade oss och släppte av oss vid Gotlands Museum. När vi alla var samlade och hade tagit gruppfoto gick vi in i muséet på en guidad tur, som var intressantare än jag hade trott när vi började! :)
När vi kom till sista delen "SKATTKAMMAREN" var det dags för vigseln.

Katarina Ytterborn och Göran Casserlöv, var de första någonsin att vigas i Skattkammaren på Gotland !

Det var jätte fint ! Mamma var jättefin och Göran var jättenervös hihi.. När vigseln var klar gick vi ner till första rummet i muséet där vi fick champagne och delikatesser :)



Sedan bar det av till restaurang "Bolaget" där vi åt en typ hundrarätters middag.
Förrätt: Någon soppa med pilgrimsmussla. Jättegod !
Förrätt 2: Sparris med sås och rom.
Mellanrätt: Champagne med sorbet i.
Varmrätt: Kött med klyftpotatis och sås.
Sen kommer jag inte ihåg mer :P Jag drack vin 4 timmar i sträck utan paus :P

Efter middagen, ca: 00.00 gick jag, Sandra, Lisa och Susanne ner till Hamnplan (bar) och tog några drinkar, men blev tvugna att gå för att Fia (som inte är 18 och fick vänta med de andra underåriga) var trött och ville hem :(

Idag har vi gått runt i Visby och tittat i affärer och köpt saker :)
Jag köpte 2 par trosor och ett jättefint FÅR !! :D
Här är han:

Visst är BENNY (det var Glenn som döpte honom) fin ?!

Nu ska jag gosa med min älskade Glenn medan vi tittar på film som vanligt :D
GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0