Hello

Förlåt att jag inte skrev igår, var väldigt stressad under dagen :)
Jag hade matte D NP på morgonen och jag trodde det gick ganska bra för mig tills jag kom ut och började diskutera tal med Linnea och Vendela och  kom fram till att jag är fett korkad... Hoppas verkligen jag klarar g så jag slipper få ännu mer att göra.
När vi var klara gick vi till Latte House för att äta lunch och jag stötte på sandra, och följde med henne till East street. Sen åkte jag till Solna för att vara barnvakt och direkt efter det till träningen och sen hem till Glenn.

Idag har jag agerat städtant hela dagen hemma hos Glenn :P
Som synd var så missade jag min Sushi-lunch med mamma, på söder :'(
Nu ska jag och Glenn åka in till stan och sen hem till mig :)
Ikväll kanske vi ska till Sanderish, de beror på om jag ska sova hos vendela eller inte, vilket jag skulle behöva veta fooort ! :O

Jag skriver senare om jag hinner :)
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0