Day off (A)

Idag hade vi temadag i skolan, det betyder ledigt för ca 99 % av vår klass :P
Jag däremot var i skolan höhö, fast inte för temadagen, utan för att göra ett omprov, vilket gick galant :D nu är det BARA ca 15 saker kvar innan sommarlovet.. SÅÅ efterlängtat ! <333

Idag ska jag börja packa min resväska inför Gotland så att jag slipper stressa imorgon när allt det sista ska fixas :P
Dessvärre måste jag packa ner både fysik- och företagsekonomi- böckerna :O

Jag längtar tills vi (eller kanske mer måste) få tillbaka NP i matte så jag vet om jag måste göra ytterligare två prov eller om jag klarade det och är klar med matten !

Om 30 minuter börjar min träning så nu ska jag springa iväg. Men ikväll ska jag försöka göra något nytt smycke som ni kan få se, plus att jag ska fota pärlorna jag köpte på marknaden i lördags :)


Glenn ligger i min säng och läser och är söt ! Nu ska jag göra mig i ordning, ge Glenn en puss och sedan springa iväg :)

Ha det bra tills senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0