Bön till Gud

Igår när jag hade gjort mitt avgörande prov i Matten, stod jag vid bussen och verkligen bad till Gud att jag hade klarat det :P På kvällen skickade jag ett mail till Martin (min mattelärare) och frågade hur det gick på provet. Alldeles nyss fick jag svar... "Det gick bra." det var allt som stod, jag tar ut lyckan i förvär men om det inte betyder att jag klarat kursen undrar jag vad han menar :O Jag blir så jävla överlycklig om jag har klarat kursen !! Då kommer jag bli troende typ !! :P


This is me, long time ago :P

Fick reda på att jag fick VG på mitt NP engelska muntligt idag också... Jag hatar sättet han skriver....
"Dear Miss Westerlind,

Good work! Thanks for coming in to participate in your speaking exam. You contributed nicely to the discussion and added interesting and thoughtful comments.

The quality of your language is high. You make very few, if any, errors, and so I have very little negative feedback! This is an area in which you've improved and I couldn't be prouder of you. Your spoken language flows nicely, too!  One comment I want to make concerns S+V. Here you need to be more careful sometimes. Please come see me if your have questions regarding that, but is a problem that must be taken care of at the B-level. In the NP, skolverket provides us with a scale (1-10), and you earned 7, which is equal to a VG. You are a social converser! Goody!

Good lady ! See you in school!

/Emil, the best teacher you'll ever have! "


Hur kommer det sig att jag bara får VG när han skriver såhär ?? :'(
Typ enda ämnet jag har chans att få MVG i, därför jag är missnöjd.. I vilket annat ämne som helst hade jag blivit överlycklig.... :/

Idag har jag bara en, eller två lektioner, sen ska jag och Glenn ta tåget till Nässjö, där vi ska hjälpa hans syster att flytta tillbaka till Sthlm :D Fett mysigt, o så får jag se hur hon har bott äntligen :D
När vi kommer hem imorn ska jag vara barnvakt åt mina små bebisar :)

På söndag ska jag träffa Malin :) Har en LITEN överraskning.. :) inget överdrivet, jag lovar :P

Ha en bra helg ! Jag skriver igen imorgon om jag hinner :)

BYE BYE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0