Beställningen

BUHU, i måndags beställde jag smycken för jag har två broskande beställningar från min kusin, som behöver studentpresenter till 2 kompisar. Idag har dom fortfarande inte kommit ! Jävla posten ! De stod att dom va skickade igår och att dom förhoppningsvis skulle vara hos mig idag :(

Igår hade jag NP i engelska, muntligt. Jag tror det gick ganska bra.
Sedan hade jag även prövning i Fysik som också gick bra :P.
Efter skolan åkte jag och Vendela hem till mig och åt middag och väntade på att min lilla Malin skulle komma hem, så att hon kunde följa med på träningen :)
Ännu en gång var hon JÄTTEDUKTIG ! Så himla modig !
Hon gör allt man säger och tvekar inte ens :P



Jonathan, Åsa och Malin :) <33

Idag hade vi en jävla skituppgift på idrotten och hon drog över på lektionen, en HEL JÄVLA TIMME!!! Vi hade tre timmar teori i ett litet varmt klassrum, utan rast ens... Jag höll på att döda henne när hon sa att jag "KANSKE" inte ens får VG om jag inte redovisar bra på arbetet vi höll på med... Jag höll verkligen på att slå ner någon ! Var skitotrevlig mot alla...
Jag fick tillbaka mitt Fek A prov... Inte säkert att jag får MVG :(

Nu ska jag plugga det sista i matten, och försöka hinna klart fysiken.. och nu kommer älskling :D <333



Jag hoppas verkligen att jag klarar matten imorn ! och att min beställning kommer imorn !

 Skriver senare om jag orkar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0