Två medaljer :)

Igår var jag på sista tävlingen för terminen :)
Vi tog brons i både matta och hopp :)
Innan tävlingen träffade jag Paui, hon bjöd in mig och Glenn till hennes studentmottagning på torsdag. Kommer bli kul tror jag :)

Idag har jag lämnat in alla skolböcker också, hehe! Snart sommarlov !!!

Efter "skolan" åkte jag till stan och träffade en kompis som jag inte träffat på väldigt länge :) Vi satt och fikade på Sandys och snackade i lite mer än en timme sen var vi båda tvugna att gå.
Nu ska jag göra klart Sandras beställning och senare ska jag lägga upp lite nya smycken :)


här är de senaste som jag lagt in i datorn:


Vendelas senaste investering :)


Sandra beställde detta armband till Johanna i 17årspresent :)

Nu ska jag göra klart beställningen o sen ska jag beställa fler pärlor :D

Ha det bra ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0