Sommarljuset

Idag vaknade jag kl 04.37 för att Glenn har ett litet fönster utan gardin som gör att det blir jätteljust på morgonen när det är fint väder.. Så för alla er som inte har kollat ut än är det strålande sol och blå himmel !! :D Sommarväder, wohoo!!
Klockan är nu 20 i sju och jag har ätit frukost och kan inte somna om, därför fick jag erbjudande att putsa alla fönster på deras hus, av Ullis (glenns mamma). Jag får 500 spänn för det och det passar perfekt till min lilla fattiga ekonomi :)

Idag har jag antagligen fått in min sommarlön på kontot, vilket är en annan bra och underbar nyhet :D
Vendela sa att dom hade satt in den igår men den hade inte kommit in då, så förhoppningsvis idag iallafall :)
Jag ska lägga undan 3000 i min rese/tatueringskassa hade jag tänkt och sen har jag 1500 kvar att använda, om man räknar med pengarna för fönsterputsningen :D hehe ! Igår var jag luspank! Har 25kr i min plånbok, 18,69kr på ena kontot och 5kr på det andra kontot :P HAHA :)

Nu ska jag börja putsa fönster, för kl 1 ska jag och Vendela träffas i stan och kolla runt på sommarrean :) Dessutom ska jag prova att köpa strumpbyxor på ICA haha.. Min syrra köpte sex-pack där för 69kr och hon sa att dom höll skitbra :O Dom hade perfekt färg också :D

See Yah !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0