Slitna klackar :(

Igår var jag med Sandra på fest :) Towe, Elin och Dangi var där också :)
Jag hade på mig mina fina "face-skor", gick till och från tunnelbanan typ 8 ggr tror jag och vi tog en lång promenad på morgonen till McDonalds, på vägen hem märkte jag att mina klackar har typ slitits ner totalt :'/ så nu har jag tre par skor som jag måste lämna in :P



Jag är rädd att kolla mitt konto idag, alltså :S Jag tog ut 1400kr igår för att ge tillbaka min skuld till Glenn på 1200kr och lånade ut 175kr t Towe, sen köpte jag cigg och McDonalds-mat :S Stackars bankomatkortet... :(

När jag träffade Malin igår hade hon smsat me sammy ett tag och sen plötsligt så slutade han svara, bara sådär. Hon hade försökt ringa honom sen dess men han svarade inte, när vi hade varit uppe hos Sandra o hämtat en tröja han glömt, åkte hon hem till honom och smsa när hon var där och sa att dörren var öppen och allting där inne var igång, men han hade fortfarande inte svarat i mobilen... Jag försökte också ringa honom utan framgång... Tycker så synd om henne om han inte hörde av sig innan hennes plan till Tunisien gick i natt.... Tänk att vara orolig hela sin semester :S
Hoppas det inte hade hänt något!!
Jag hoppas Malin får det asbra och att hon solar lite åt mig så jag inte behöver känna mig vit när jag träffar henne igen :P


Just nu är jag hemma, ska äta middag med familjen idag eftersom jag kommer vara hos Glenn hela veckan när jag jobbar :( men men, dom får överleva utan mig :P

Nu ska jag fixa mitt skavsår :O :P Sen mina skor :P o sen packa kläder till veckan :)
Det kommer komma en massa tråkiga inlägg under veckan antagligen eftersom jag är hos glenn, men ska kolla om jag kan hitta hans USB-sladd så kan jag ta bilder med mobilen :P

Länge sen jag träffade Linnea :( Hoppas hon kan ses på tisdag, då jag antagligen ska träffa Erika, Jojjo och Fia.


Ha det bra !
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sammy vann på poker i måndags!

2009-06-24 @ 17:58:50
Postat av: Caroline

till anonym.

Ja, det vet jag men det var i lördags han var försvunnen. Fick dock reda på att han bara slarvat bort mobilen. :P

2009-06-24 @ 20:57:59
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0