Om 1 timme och 2 min...

.. FYLLER MIN KÄRASTE, ÄLSKADE VENDELA 18 ÅR !!!!! :D


Idag hade vi en lektion, som var väldigt flum..
Efter det åkte jag och Vendela in till staden och fikade, och jag köpte min och Linneas present till henne.
Därefter var vi hemma ett tag och Vendela köpte 2 armband :)

Ett till sig själv:


Och ett till sin mamma :D


Sen åkte vi till stan igen för att träffa min kusin Lisa, som hade beställt två armband som jag visat i ett annat inlägg tidigare. När vi var i stan kom vi på att det inte var någon träning idag så jag åkte hem, blev upphämtad av Glenn och sedan åkte vi till mamma :) Där fanns en massa intressanta saker och kvällen slutade med att vi hade fyllt hela Glenns bil med flyttkartonger och lådor med saker jag ville ta hem :D

Imorn är det Jensen Summer Games... Klasser 1-3 fårn skolorna i Sthlm och Uppsala kommer till gärdet och kör olika sporter och staffetter. Allt går ut på att samla poäng under sina tre år för att få springa ut först på studentdagen i trean :)

Nu är det bara 10 dagar kvar till skolavslutningen, samt Emils födelsedag som har stolt skyltar med i nyhetsmailen :P

På tisdag är det klassdag och alla ska till Tyresö, hem till Hélen i klassen på pool-party :)

Ha en trevlig kväll !

Godnatt ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0