Nivå 22 me Josna.

Runt halv tio började jag åka ifrån middagen för att möta upp Josna som skulle fira att hon var rik, hehe :D
Eftersom jag är fattig gick vi till Nivå 22, jag, Josna och två av hennes kompisar.
Under kvällen ramlade fler folk in som hon kände och Jossan var väldigt väldigt FÖR generös och köpte massa dricka till alla (så i morse när hon vaknade var hon tvungen att fundera väldgt noggrant på hur mkt hon bjudit med tanke på att hennes 800kr var slut..?).
Vi tog näst sista tunnelbanan för jag tänkte att det skulle vara mindre folk på den och jag hade rätt :)
När vi kom fram gick vi till MAX och åt :D Det är fett gott där när man är lite påverkad.. Men någon måste haft väldigt roligt när jag höll på att döda min mun för att min älskade mat var överfull med CHILLI !!!!! :O :@
När vi kom hem sen började jag göra två armband som Josna beställde under kvällen, men pallade inte så vi gick o la oss och låg o snackade till vi somnade :)


(Josna, Sandra och Jag, från förra sommaren, Life Forms)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0