Midsommar

Det låter fel att midsommar ska vara s tidigt på sommaren.. Jag tycker att det borde vara typ mitt i sommaren. När jag var liten tyckte jag alltid att det var ungefär i mitten av sommaren, för man var alltid brun och det var alltid varmt och soligt.. Nu är man blek och det är molnigt varje år, om ens det.. oftast spöregn..

Det känns lite sorgligt att midsommar är den ljusaste natten också eftersom det börjar bli mörkare från och med imorgon.. Men men.. Hela sommaren är kvar så vad har man att klaga på egentligen ?!

Idag har jag varit i stan med tre nördar :P Glenn, Crille och Borsher..
Vi försökte hitta affärer som var öppna så att dom kunde hitta kläder och skor :( men det slutade med att jag hade ett par nya tights och en ny väska för första gången på 5 år :P En ny skolväska alltså :) Köpte den på rean på Åhléns, 149kr :)


Här är även skorna jag köpte på DEICHMANN SKO för 230kr, för några dagar sen :)
 
FINA VA ??? :D

När jag och Josna hade varit på krogen i tisdags köpte hon två armband som jag inte har visat heller :P


GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA !! :)

Nu ska jag möta MALIN LINDHOLM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0