Middag för Vicki

Angående mitt inlägg (HJÄÄÄÄLP) igår..

Ullis (Glenn och Vickis mamma) hade fixat så att det skulle vara middag för henne för att hon har pluggat klart och för att hon har flyttat tillbaka till STHLM :) Alla gäster skulle komma mellan 6 och halv 7. Tio i 6 ringer Vicki till Ullis och berättar att hennes bil har totalkraschat mitt på motorvägen, så Ullis åker iväg för att hjälpa henne. Jag tänkte att det var ganska okej eftersom Glenn var påväg hem, så jag ringde till honom för att kolla hur långt han har kommit och då svarar han att Ullis just hämtat upp honom för att han skulle hjälpa till med Vickis bil :O :O
Jag stod helt själv i den stora villan och sulle ta emot alla gäster....
Som tur var, var många sena. Jag fick sitta med deras mormor och morfar, moster och kusin i två timmar, sen kom Glenn, Vicki och Ullis dit :)

Allt gick sin väg i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0