Home alone..

Sitter hemma hos min kära Glenn helt själv.. det finns verkligen ingenting att göra !!
Jag har duschat, målat naglarna och kollat facebook, nu finns det inget mer att göra, utom att skriva ett blogginlägg.. Tråkigt inlägg kommer det också att bli eftersom Glenn inte har några bilder på sin dator typ... ska kolla igenom den snart :P

Idag var jag på stan först med Sandra, och köpte ett par superfina skor på Diechmann sko :) Jag kommer att lägga upp bild på dem när jag kommer hem på onsdag, om ens då :P annars torsdag..
Sedan åkte Sandra hem och Vendela och Paulina kom in till staden, så vi gick runt och tittade på kläder och skor.. Fast jag hade ju redan gjort av med mina sista pengar så det blev inga fler köp utom ett lila nagellack från depend :) Har aldrig haft ett lila nagellack förut så tänkte att jag skulle prova det :P


Mamma smsade och beställde 2 armband också :D Ett till hennes kompis och ett till sig själv. Tyvärr får dom också vänta eftersom mina pärlor är hemma :P

Nu ska jag gå upp till köket och se om det finns något gott att tugga i sig :)
Ha det bra !!
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0