Gårdagen :)

Jag och Malin gjorde världens godaste nyuppfunna drink hemma hos mig :D Den var asgod, tyvärr hann vi bara dricka en innan vi skulle börja åka till Danne. Vi hade jätteroligt hela vägen dit. Vi hittade ett paraply som vi tog hand om, som hette Flaxie :) Han fick vara med oss hela kvällen tills vi skulle till Sandra :P Hemma hos Danne gjorde vi världens godaste spätt, med fläskfilé, paprika, champinioner och HAULLOMI :D Så j*vla gott !! Det var trevligt och alla var pratglada hemma hos Danne. Jag och Malin satt med tre andra tjejer och körde ölspelet, mm. Killarna hade sin egna lilla sida och jag har ärligt talat ingen aning om hur dom hade det eller vad dom pratade om :P Sen spelade vi KUBB, fast det behöver vi inte säga nått annat om än att vi faktiskt VA BRA ... xD

Min och Malins MAGISKA drinkar :D <3

När vi åkte till Sandra mördade Malin, Flaxie... :'(
Hon ryckte sönder honom totalt, men han lyckades försvara sig lite och fick Malin att börja blöda :P
Hela gänget hemifrån Danne var med från början, på vägen, men sen ångrade dom sig och vände hem igen, men men.. Vi andra hade kul ändå :D

Malin pussar Flaxie, hejdå ! :'/

Hemma hos Sandra var Vendela, Paulina, Erika och Yalle :) Det var en väldigt rolig kväll och jag och Malin upptäkte bara fler och fler saker som gjorde att vi var perfect match :D (se perfect match)



Sophie håller på att uppdatera min hemsida just nu så den kanske är ännu bättre imorn
och med nya bilder framför allt :P

Nu ska jag göra mig i ordning för jag ska in till stan och träffa en kompis :)
Sen ikväll blir det SANDRA igen :)

SEE YAH :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah, det va en galen kväll! Förlåt Flaxie RIP! :( :D

2009-06-20 @ 23:23:21
Postat av: Caroline

Roligaste kvällen på länge, ha det så kul i Tunisien!



R.I.P Flaxie !



<33

2009-06-21 @ 15:14:19
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0