Förberedelser :)

Igår gick jag och Mirka med Vendela på krogen, hennes första gång. Det var jättetrevligt och roligt :) Synd att inte fler kunde följa med dock :/ Hon fick två av mina presenter också :) Ett par trosor och en affish :)
Så här såg den ut, fast på ett A3, plus text som jag hade skrivit förhand på den :)
Det är 2 bilder på oss och bilder på henne som jag har tagit :)
Den är gjord i Windows Photo Editor, haha. Visst är jag skicklig ? :D

Idag åkte jag in till stan för att hjälpa Linnea med fysiken, vi fikade på Sandys. Vicki och Laura kom förbi och jag gav dom förslag på present till Vään-dela :) Tror dom tog mitt förslag :D

Nu ska jag sitta och göra min J*VLA labbrapport på engelska.... Så jobbigt !!

Sen ikväll kommer Glenn hit med förberedelser till Vendelas fest :)
Vi ska göra välkomstdrinkar :D tror jag ska ta med mina drinksyrup som jag har hemma, så kanske hon blir glad :) Har en SanFransisco-mix som jag fick av Sophie i födelsedagspresent tillsammans med fyllda shotglas haha :P

Idag ska jag:
- först och främst göra klart min fysik.
- Packa ihop allt jag ska ha med mig till Vendela imorn.
- Slå in de sista sakerna :)
- Plocka fram smycken och accesoarer.
- Måla naglarna :P
- Göra klart Vendelas armband.
- Kolla med Mirka vad hon vill ha på sina armband :)


(Jag) Gömmer min finn-epidemi ;D haha...
(det var tomt på tunnelbanan när detta foto tog, om ni undrar, haha)

Skriver senare :)

STHLM in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0