:'(

Jag kommer börja gråta om mitt saldo stämmer som står på hembanken... :@


225 kr !?!?!
OMG....


BUHU, jag och Vendela bestämde just att vi skulle gå till Solna Centrum,
 men såklart måste dom stänga kl 5 !! :@
Jag skulle ju lämna in mina skor som jag misslyckades att byta klack på :P HEHE..
Fick bort själva gummi-grejen på båda, sen fick jag bara bort ena piggen :(
Men jag är fett teknisk :P Tog en tång och höll i piggen och ställde skon på en kant, med foten på skon, sen tog jag en hammare och hamrade på tången :D Fett smart jag är (A) :) 

SEE YAH :)

Kommentarer
Postat av: Englund

sv från lebbs.blogg.se



haha tack! inte för att det var nå speciellt linne inte ;)

2009-06-21 @ 23:14:06
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0