Värmeslag !!

Igår var jag och Malin Lindholm i Rålis och badade, drack vin och pratade om en massa skumma saker :D


Jag ser helt blek ut jämfört med NEGERmalin :@ :P hon kom hem från Tunisien i söndags :)
See her blog: http://lebbs.blogg.se Kateori: Lindholm :)

Efter att vinet tog slut, åkte vi till stan och hade glasskrig med min glass :(
Sen köpte vi 2,25or haha.. När vi kom hem t Glenn snodde vi lite vodka som vi blandade i våra cidrar, riktigt fyndigt ;D
På bussen tog vi foton igen men det gick inte så bra :( Inga skarpa haha :P

Men men, sånt e livet :D

Idag ska jag äta middag med min familj för första gången på 2 veckor typ :O

Jag o Glenn har äntligen bokat biljetter nu också :) Både t Örnsköldsvik och Gotland :D
Det var nog allt just nu :P

BYE BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0