Månsken 5

Ända sen i lördags har jag varit helt seg, har försökt sova men det är ju så j*vla ljust på morgonen :(
Nu ska jag iallafall visa bilderna jag har än så länge :)

 
Hemma hos Sandra fixade vi smink och kläder :) Här är jag, haha POSE !


SANDRISH :)


JOSNA !! :)


Denna vackra flicka träffade vi där :)
Nu är hon i Sardinien, men nästa vecka är hennes (bajskorv) pojkvän borta, så då ska vi ses :D

 
Bild 1: Jag och Sandra <33
Bild 2: Sandra och Josna :)


De va fett najs denna natt, förutom att jag har myggbett på massa konstiga ställen :(
Nu ska jag kolla hur Malin Lindholm mår :S

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Lindholm

ÅÅåh hade ni kul? Jag ville också med! :D

Fan jag saknar dig :( <3<3

2009-07-14 @ 16:45:53
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: Caroline

JAPP :D det var askul, o jag önskar du hade följt me asså :D

Nästa gång ska du me !!!! :D :D :D



Saknar dig som faaaan !! <333333

2009-07-15 @ 10:58:36
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0