Känn pulsen slå..

När jag letade efter "Eclipse" i Ö-vik bestämde jag mig för att köpa nått annat...

..och hittade fortsättningen på "Vingklippt Ängel" :) Den heter "Känn Pulsen Slå", jag har glömt bort hur första boken var, men jag läste den för några år sedan o då va den kul så jag köpte fortsättningen :) Den är fett bra, lite förvirrande i början när hon hoppar mellan händelser, men den är hemsk :O.. Hela boken handlar om missbruk, psyksjukdomar och sex. Man kan inte fatta att det är en självbiografi.. Det känns så otroligt att en människa skulle vara med om så mycket skit på samma gång !!
     
Aja, inte mer om det..

Idag ska jag träffa gamla KS-gänget, Fia, Jojjo, Erika och Linnea :) Vi ska ta igen gamla minnen, antagligen fika eller så :)

Lite gamla bilder, från tiden i KS (2005-2007) :D

Bild 1: Jojjo o Fia städar i matsalen i KS.
Bild 2:  Jag och Erika posar, hemma hos Fia.
Bild 3: Jag och Linnea, sommaren 2006.
Bild 4: Linnea o Erika framför en spegel i Kunskapsgården, Falun.


Sen ikväll tror jag att jag åker till Glenn så jag hinner städa igen innan Ullis kommer hem :)

Imorn hoppas jag på att få träffa Malin Lindholm igen :) Så jävla kul att vara med henne !!!

Sen har jag typ inga fler planer fören söndag då morfar fyller 76 år och jag, Glenn, Lisa, Jeppe, Towe, Susannne och kanske Marie och Fredrik, ska dit och fika :)

Nästa vecka blir det GOTLAND :D
Ha det så bra !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0