Gröna Lund :D


Idag var jag och MalinGröna Lund :)

Första attraktionen var såklart sockervadd-ståndet :D


Malin vid Pop-expressen :)




Vid Insane :D Den var askul, för alla er som inte åkt den än :)


Extreme är alltid lika härlig :)





Vi åkte blå tåget :)


Denna skylt satt vid blå tåget, och den verkade stämma bra för Malin ;)




Vi åkte berg-och dalbanan :) som ja inte kommer ihåg va den heter :P




Katapulten :)


Jag och Malin goes insane :)






Spökhuset är fortfarande lika läskigt :)
Fast nu e de bara dom riktiga spökena som e läskiga :P



Chinese Acrobatic Kung-Fu Boys hade uppträdande :)
Dom var lite coola :)



Vi avslutade det hela med varsin stor NAPP :)

Idag var jag o MalinGröna Lund :D

Efter denna underbara förmiddag åkte vi hem till mig och la upp alla bilder och åt middag hos mig :)
Hon åkte just hem nu och om ett tag kommer Glenn :D <33333

SLUT :)

Kommentarer
Postat av: Lindholm

Supermysig dag! :D <3 Fett värt! Snart får du se mitt inlägg också :) Men det kommer inte komma upp idag dock :/ Tihi!

2009-07-20 @ 22:25:33
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0