Chillkrök

Gud vad vissa är tråkiga, som säger kanske.. Alla vet att kanske, betyder nej...
De blir ganska många som kommer ädå men det hade varit roligt om alla hade kommit :/

Jag saknar alla mina MALIN:ar... Malin Lindholm <33333333 Malin Brehmer <3333 Malin Florin <33333333
Malin Lindholm är fortfarande på Hultsfred.. Snackade med henne idag, när hon ringde.. Jag var så stressad så ja va tvungen att lägga på typ direkt.. :/
Malin Brehmer är i Norrland med sin kille o håller på att måla o fixa.... Hon ska flytta dit i höst.. :(
Malin Florin är i Norrland med min pappa, syster, hennes bror Jonathan (som ja också saknar) och Åsa...
Ja hoppas dom e kvar där när jag o Glenn kmr dit nästa onsdag :/ <3333333333

Nu måste jag gå ut till min BAJSKORV, han tycker att jag är tråkig....

Imorn ska jag på rave, uppdateringar kommer när jag vaknar ur dvalan på söndag :)


HA DET BRA !!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi den där teckningen har ju jag målat :D:D

2009-07-11 @ 14:03:22
Postat av: Caroline

haha, ja vet :D ja älskar den :D:D <33333

2009-07-11 @ 20:08:58
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0