4 dagar

I onsdags var jag hemma hos Pappi och åt oxfile :D
Jag och pappi stod och lagade maten och dukade tillsammans, det var länge sen :'/

" BORTA BRA, MEN PAPPI BÄST ! "

I torsdags, var jag, Sandra och Vendela på krogen på kvällen :P Det var allt haha !

I fredags var det avslutning med barnen på jobbet, och vi gjorde en utflykt till Malin (Brehmer) s mamma och åt våfflor med de tre sista barnen :) På kvällen träffade jag Malin Lindholm :) o följde med henne på tjejkväll. Som vanligt fick vi en ny vän haha, den här gången: "Shaggy-Baggy" :)
 
bild 1: Malin & Shaggy-Baggy (vår hund, för kvällen)
bild 2: Vi va typ ute på landet när vi va påväg hem till Malins kompis, haha ! :P

Lördags:


Jag och Glenn provade att hyra film på konsum :P Vi hyrde "BOLT" :)
Sen blev ja asarg när vi kollade på den för efter 15 min hoppade filmen till slutet typ :O :P
Så dagen efter gick vi dit o laddade upp oss för att skälla på dom, så hann vi inte ens göra de, haha! Han i kassan sa bara, "aja, ni får hyra en film gratis nästa gång :D".. Fett synd :p Ja som ville bråka lite (A) hehe :)
men men..

Igår fick jag se mammas nya lägenhet :D Den var jättefiiin, o Jättestooor :D Vi åt middag där och sen skulle vi till Glenn men så fick jag sms av Linnea att hon va i stan så vi stannade till där och fikade på Bolero bar :)
På dagen var jag med Malin Lindholm, vi gick omkring på stan och gick på marknaden på Hötorget och köpte en massa roligt :D

2 armband var
1 ring var
sen köpte hon en vattenpipa till Hultsfred, kol o tobak också :)


Idag åkte Malin iväg :'(
Hoppas hon och alla andra får det jätteroligt... Jag vill också :(

BYE BYE ! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0