Juluppvisning :D

Haha, mja, man kan ju fråga sig själv hur bra friståendet såg ut :P Men det är ju nytt, i övrigt tror jag det var ganska bra :) Småbarnen var fett söta !!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, förutom uppvisningen och sen gav jag sandra smyckena hon beställt :) Tyvärr kan jag inte lägga upp dom på bloggen eftersom hon ska ge bort dom i julklapp :)

Idag har det gått 6 dagar utan mobil och sen blir jag överlycklig när brevet med nya simkortet har kommit. När jag öppnar kuvertet ser jag att jag fått ett nytt nummer, vilket jag sa till om när jag pratade med dom!!! Så jag ringde upp dem och uppgav mitt nya mobilnummer i kön. När jag sedan sätter på telefonen står det SIM INAKTIVT !!! :@ Vad fan är problemet ?!?! HATA TELE 2 !!! :@



Nu ska jag plugga lite och sen äta mumsig middag innan Tobbe kommer hit :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0