HATA TELE2 !!

jÄVLA HELVETES SKIT !! Eftersom jag inte kan använda min mobil tog jag Josnas simkort igår när vi var på chaplins o smart som jag är hade jag inte bytt pinkod på mitt simkort så när vi kom hem satte jag i mitt igen och var en aning full så jag fattade inte varför koden inte funkade, fören det stod puk-kod krävs... :@

Ååh, jävla skit!! Behöver verkligen ha telefonen o så är TELE 2 fucking idioter !!! :@

Sitter i skolan nu och IQ-fiskmås Caroline, tog fel på tiden så jag börjar om en kvart.. :/

Imorn blir najs iaf.. Studiebesök i gamla stan kl 9.00 och sen ska jag följa med historialäraren tillbaka till skolan och komplitera en uppgift jag missat, sen slutar jag :) o då ska jag, Josna och Toobi gå ut eller gå på bio eller nått :D

På lördag är det gymnastikläger på Lagnö, så jag kommer hem på söndagen igen, så ni får ursäkta om jag är oaktiv under helgen :) Bilder kommer senare idag :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0