UF

Åh dumma blogg, det går inte att ladda upp vissa foton :( Grr...



aja, nu har jag fixat mitt schema :D
Hihi, allt som är svart slipper jag :D och det mörkgrå :)

Och plus att den lektionen som är lite utanför på fredagar antagligen kommer flyttas närmare resten av lektionerna :D
Fett najs schema utom varannan torsdag :D speciellt på de tidiga veckorna :)


Idag är det måndag och udda vecka, vilket betyder tidig vecka :)
På historian kom jag en timme försent på grund av j*vla röda linjen, som var avstängd mellan Mariatorget och Stadion...
Och SL som är sånna j*vla genier hade satt in 4 ersättningsbussar på 50 min... Så jag stod där som ett fån... Dom enda som kom på bussarna var typ tvugna att slå ner folk... Till slut gick jag och Carrie till slussen (vi visste inte riktigt åt vilket håll man skulle gå, därav inte fören efter 50 min).. Så vi kom t skolan kl 10.00 och hade missat hela genomgången.
MEN MEN.. Kort dag iallafall :D

Jag hade första UF lektionen idag.. Inte riktigt vad jag förväntat mig och tråkigt att jag inte känner någon.. Men jag är otroligt taggad och hoppas att jag lyckas göra hela jobbet själv :)





Så här mycket pengar önskar jag att jag hade :D
Detta är en bild av halva kassan i en liten kiosk efter en fotbollsmatch på Råsunda :O :D
Räknade upp till 12000kr sen orkade jag inte längre :O:O
Fatta hur mycket det ligger i kassorna i som stora kioskerna :O

Haha, var bara tvungen att säga de :)

Idag är det träning igen :) och efter det ska jag till Linnea på filmkväll!!
Förhoppningsvis ska vi hyra: Män som hatar kvinnor :)



Idag är det min och Glenns 16månaders-dag :D
Tyvärr ska jag inte va med honom :(
Känns lite ovant, då vi alltid ses på våra månadsdagar :O

Men men, trevlig kväll med tjejorna istället :D

(Erika och Linnea)

<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0