SKOLA :(

Om mindre än en timme är sommarlovet slut :O
Jag sitter hemma hos Linnea och äter frukost och ska hjälpa henne att hitta nått att ha på sig :P

Åååh blää, vi kollade just på schemat och på tidiga veckor är 20 i 3 vår tidigaste dag !!! :@ :O
och på torsdagar o fredagar går vi fan hela dagarna :O:O
OMG no good year ahead !!!




Igår kollade, jag, pappa och Glenn på "Meet Joe Black", jag hade aldrig sett den förut, men jag tyckte mden var asbra iaf :D Glenn blev sur på pappa som alltid sitter o kommenterar vad han tror ska hända :P Just igår var kommentaren
 "I am death" hans vanligaste gissning på vad Joe Black skulle säga :P
Haha, det var så kul att se Glenns min varje gång :D

Vi var även på bio igår :D Kollade på Linje 123 Kapad :) den var också bra :)



Usch, nej... Nu måste jag sluta... Vi börjar om 45 min :( Då är sommarlovet slut :'/

BYE BYE :)

Kommentarer
Postat av: Lindholm

Va lugn! :D Vi ska göra det du och jag också! <3<3

2009-08-19 @ 19:45:15
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0