Riskkapitalsedlar :P

Idag på Uf-lektionen hade alla delat upp sig i grupper, så jag fick vara själv :D och så fick vi varsin företagspärm och riskkapitalsedlar som vi ska sälja :) de e typ som aktier kan man säga :) Jag har redan sålt 2st till Åsa och Olle, hihi :)
Vi skulle sitta o brain-storma idag också, så det var ju lite komplicerat eftersom jag är själv men jag tror jag börjar komma igång :D


Imorgon ska jag träffa mamma efter skolan :) sen vet jag inte vad jag ska hitta på.. Ska försöka sälja en till henne också :D och så kommer jag ju få äta SUSHI äntligen :D:D


På fredag ska jag och Glenn följa med Malin B och Uffe på tatueringsmässan :D hihi!!!!

Fortfarande väldigt tråkigt angående gårdagens inlägg, men jag kan inte direkt göra mycket åt saken....

BYE BYE

Model House :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0