Morgondagen!

Nu har jag spelat bowling och Mario Cart med Jonathan :) men nu ska monstrena sova, så jag ska nog gå ut och sätta mig med Pappi o Åsa på balkongen :)

Som ni kanske förstår är inte Glenn här ikväll :( Ringer eller smsar gör han inte heller :/
Dumma Älskling :/ <33

Imorn har jag ingen aning om vad jag ska hitta på på dagen eftersom alla är upptagna med jobb eller annat :(
Antingen får jag väl sitta o sola på ballkongen o läsa min älskade bok: "Eclipse", eller så kan jag kanske kolla om bebisarna vill gå och bada :)

På eftermiddagen kanske jag ska träffa Malin Brehmer och sen ska jag träffa Sandra (och Towe?) o fika :)
På kvällen hoppas jag verkligen att min älskade kommer till mej eller om jag kanske åker till honom :)

Saknar mina vänner :(
Linnea, Erika, Vendela, Malin L, Malin B, Paui, Bella.. :(

Men men.. vad ska man göra? Dom måste ju få jobba o vara bortresta ? :P



Ha det bra !!
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0