helt vanlig, tråkig, skit-skoldag..

Igår åkte jag och Vendela hem till Linnea efter träningen, senare kom även Erika :)
Vi gick och hyrde film och köpte mums. Vi hyrde "Seven Pounds", asbra film enligt mig :D
Tidig dag och gick i skolan från 8.00 till 12.30..


Sen skulle jag egentligen ha träffat Towe men hon hade nån grej i skolan hon var tvungen att göra.. så jag och Vendela åkte till stan och satt o fikade. tills jag egentligen skulle träffat Glenn, som jag inte kunde träffa för att han hade nån kick-off i skolan.. Ja, som ni kanske vet har han just börjat på STHLM Universitet :)

Så nu sitter jag här hemma och inte gör särskilt mkt.. Fördriver tiden tills Towe har varit på sin första dansträning, då jag ska åka in till stan och träffa henne. Vi ska antagligen gå till Bolero och ta en cider eller så :) mysigt mysigt !!

Alla e fett upptagna just nu känns det som, fast skolan knappt kommit igång :P
Skulle varit med Malin L igår egentligen men hon fick inte åka till någon för sin mamma, bara för att hon skulle städa sitt rum och för att hon kommit hem för sent i söndags... :S
Sen skulle jag träffat henne på torsdag kanske, men då är det hennes och Sammys månadsdag, så då kunde hon inte heller :P  o i helgen åker jag till Lillsved på gymnastikläger, så då kan jag inte träffa nån..  Utom Vendela förstås som också ska dit :P

Nu ska jag sätta mig o kolla på TV eller typ börja läsa "Breaking Dawn"... :P


BYE BYE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0