Första träningen :)

Igår var första träningen för terminen och jag var med lite o körde men jag var så jävla sommarseg, så jag orkade inte :P
Men idag är det träning igen, då ska jag vara med lite mer :)

Malin tog min tröja o va söt :) <333

Efter träningen igår åkte jag och Vendela hem till mig och duschade och bytte om, och sen åkte vi till Grönan, innan hela Glenns släkt skulle komma :P

När dom väl kom, ca: 17.00 var det 1000st :P Jag trodde att det bara skulle vara glenns familj, men det var:
Jag, Glenn, Vendela, Chrille, Felicia, Annette, Ingela, Peter, Frank, Sara, Lelle, Ullis, Nisse, Vicki, Junior och Lili..
Så vi var ett ganska stort gäng :D Vi körde 5-kamp och jag kom sist :O :(


Efter Gröna Lund skulle, jag, Glenn, Vicki o Junior egentligen gå till Anquer (ELLER HUR DET STAVAS), men Vicki o Junior var trötta så vi åkte hem istället o tittade på film :)

Idag ska jag träffa Linnea om jag hinner men hon vaknar aldrig :O :@ :P

Sen är det träning och sen ska jag träffa Glenn :)

Ha det bra !!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0