Hello folks :)

Min egna hemsida; www.caroline.westerlind.nu har varit ur funktion men är nu igång igen, nyheter kommer att läggas upp lite då och då när jag har tid :) titta förbi :)

Den här veckan har det varit full närvaro på mitt schema :D hehe, jag är stolt!
Nästa vecka kommer det vara jättemycket skolarbete så jag måste snart sätta igång och plugga, innan jag går till jobbet!

Ni alla vet kanske att jag är gymnastiktränare och nu i helgen var vi i Helsingborg och tävlade! Det var jättekul och tjejerna var jätteduktiga. Tyvärr fick vi ingen bra placering, men bättre lycka nästa tävling :) Då kan vi kanske få 2 medaljer om vi är duktiga :)



Jag hoppas jag har råd att följa med Sandra (min kära syster, till höger om mig på bilden) på
"Snart kommer sommaren 4"
den 9onde maj!

Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0